ΟΤΑΝ
Ο ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ,
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΑ!
Αν
κάνει κανείς μία βόλτα στα φοιτητικά
αμφιθέατρα μπορεί να παρατηρήσει πολλά
πράγματα ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την
εκπαιδευτική διαδικασία! Όλοι θα έχουμε
προσέξει από τις πρώτες μέρες στο σχολείο
ότι ο δάσκαλος - καθηγητής έχει πάντα
δίκιο. Ε
λοιπόν ΟΧΙ.. ο καθηγητής δεν είναι
αυθεντία και δεν έχει πάντα δίκιο!
Ας
πάρουμε για παράδειγμα τον κ. Ιωακειμίδη,
διδάσκοντα στο μάθημα '' Ευρωπαϊκή
Οργάνωση :
Θεσμοί''.
Ο κ. Ιωακειμίδης κάποια στιγμή είχε την
φαϊνή ιδέα να βάλει μία εργασία ΜΗ
απαλλακτική, ΜΗ πριμοδοτική και
βέβαια
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για δώσει κανείς το μάθημα!
Τέτοιου είδους λογικές υπάγονται σε ένα συνολικότερο κλίμα πειθάρχισης του φοιτητικού σώματος και εντατικοποίησηςτων ρυθμών σπουδών θέλοντας να μας κάνουν να ενδιαφερόμαστε μόνο να τελειώσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με καλύτερο βαθμό πτυχίου τη σχολή δημιουργόντας την εντύπωση ότι έτσι μπορεί να βρούμε μία καλή δουλεία που οι αποδοχές δεν θα ξεπερνούν τα 300 ευρώ (!) ( τώρα πώς μία τέτοια δουλεία μπορεί να είναι καλή κανείς δεν ξέρει! ). Βέβαια, τα αποτελέσματα αυτής της λογικής είναι ακόμα χειροτερα αν σκεφτεί κανεις ότι αυτή η διαδικασία, μετατροπής της καθημερινότητας μας σε κάτι αντίστοιχο με αυτό των μαθητών της 3ης λυκείου, έχει ως απώτερο σκοπό να μας κάνει υπάκουους και πειθήνιους εργαζομένους!
Τέτοιου είδους λογικές υπάγονται σε ένα συνολικότερο κλίμα πειθάρχισης του φοιτητικού σώματος και εντατικοποίησηςτων ρυθμών σπουδών θέλοντας να μας κάνουν να ενδιαφερόμαστε μόνο να τελειώσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με καλύτερο βαθμό πτυχίου τη σχολή δημιουργόντας την εντύπωση ότι έτσι μπορεί να βρούμε μία καλή δουλεία που οι αποδοχές δεν θα ξεπερνούν τα 300 ευρώ (!) ( τώρα πώς μία τέτοια δουλεία μπορεί να είναι καλή κανείς δεν ξέρει! ). Βέβαια, τα αποτελέσματα αυτής της λογικής είναι ακόμα χειροτερα αν σκεφτεί κανεις ότι αυτή η διαδικασία, μετατροπής της καθημερινότητας μας σε κάτι αντίστοιχο με αυτό των μαθητών της 3ης λυκείου, έχει ως απώτερο σκοπό να μας κάνει υπάκουους και πειθήνιους εργαζομένους!
Ο
κ. Ιωακειμίδης όμως, υπολόγιζε χωρίς
τον ξενοδόχο!
Μετά από την παρουσία φοιτητών στο
μάθημά του που αποφάσισαν να διαμαρτυρηθούν
για την συγκεκριμένη κίνηση, αναγκάστηκε
να αλλάξει μυαλά και να δεχτεί να δώσουν
όλοι οι φοιτητές χώρις το προαπαιτούμενο
της εργασίας
και
μένει να δούμε αν θα βαθμολογηθούν
ισότιμα πριμοδοτώντας βέβαια τους
έχοντες κάνει εργασία. Να σημειωθεί πως
ο Ιωακειμίδης στην προσπάθεια του να
κερδίσει τις εντυπώσεις είπε ότι είναι
ο μόνος καθηγητής του παν/μίου Αθηνών
που πήγαινε σε νυχτερινό Λύκειο γιατί
εργαζόταν. Το περίεργο, λοιπόν, είναι
ότι ενώ διακυρηκτικά τουλάχιστον ξέρει
τι σημαίνει να δουλεύεις και να σπουδάζεις
ταυτόχρονα,
δεν μερίμνησε για τους φοιτητές του που
δουλεύουν για να καλύπτουν τις ανάγκες
τους προσπαθώντας να τους εξασφαλίσει
ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών!
Βέβαια,
το αίτημα των ανθρώπινων ρυθμών σπουδών
δε συνάδει σε καμία περίπτωση με την
αντίληψη του “ποιοτική αναβάθμιση”
του ελληνικού παν/μίου σύμφωνα με τα
ευρωπαϊκά πρότυπα, και τα δίδακτρα
φυσικά αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση!
ΟΠΩΣ Ο
ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΚΑΙ
ΠΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΗΣ
ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΗΝ
ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ
ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ
ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΡΑ, ΘΑ ΚΟΒΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΟΧΕΣ
ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ - ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ!!!
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ
ΑΡΙΣΤΕΡΗ
ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
σχήμα
της ΕΑΑΚ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου